Facilitair Coördinator

Solliciteer nu

Facilitair coördinator

Jij bent klantvriendelijk, een aanpakker en je houdt van een dynamische werkomgeving.

(Hilversum/thuis | 36 upw | cao-contract I max. € 4.755,-)


Ben jij dit, reageer!

Leuk kennis te maken

Bij de NOS zit je bij een van de grootste nieuwsorganisaties van Nederland. We zijn er altijd en overal: via de app, socials, tv-uitzendingen, teletekst en natuurlijk de radiobulletins. We bereiken met ons nieuws miljoenen Nederlanders per dag.

Het Backoffice Facility Management team bestaat uit vijf enthousiaste, gedreven collega's en een teamleider. Samen zorgen wij voor de facilitaire ondersteuning van de locaties in Hilversum en Den Haag. Onze afdeling is een hechte groep die goed samenwerkt en elkaar ondersteunt waar nodig. 

Diversiteit in ons team vinden we belangrijk. We geloven dat verschillende perspectieven en achtergronden ons sterker maken.

Wat je gaat doen 

In deze coördinerende rol ben jij de belangrijke schakel die alles op rolletjes laat lopen. Je verzorgt de facilitaire coördinatie voor interne en externe klanten, leveranciers en collega’s, zowel administratief als operationeel.

Je bent hoofd BHV en verantwoordelijk voor de opleidingen van de BHV-ers. Je speelt een sleutelrol in het veiligheidsbewustzijn binnen de organisatie. Je bent meestal in het NOS-gebouw aan het werk maar we bieden de mogelijkheid om 1 dag per week thuis te werken. 

Daarnaast ben je plaatsvervangend security officer. In die rol zorg je voor de balans tussen gastvrijheid en veiligheid op onze redacties in Hilversum en Den Haag. Bij crisissituaties werk je samen het NOS crisisteam, gemeente, hulpdiensten (waaronder de politie) en partners op het Mediapark. Je draait hierbij ook bereikbaarheidsdiensten.

Je krijgt een veelzijdige functie. Iedere dag is anders, en je schakelt snel tussen verschillende taken en prioriteiten.

Het facilitaire takenpakket 

Als team spreken we onderling onze werkzaamheden af. Jij hebt je eigen taken maar we streven ernaar daarin van tijd tot tijd te wisselen om je werk afwisselend en uitdagend te houden. Het huidige pakket bestaat onder meer uit: 

  • Coördineren receptie en beveiliging. 

  • Aansturen BHV organisatie.

  • Coördineren van zakenreizen. 

  • Coördineren verzekeringen NOS. 

  • Coördineren post en drukwerk. 

  • Beheer contracten facilitaire leveranciers.  

  • Administratieve werkzaamheden zoals afhandelen facturatie. 

Wil je meer weten over de werkzaamheden op de afdeling, voel je dan vrij om contact op te nemen met Paul Schulte, teamleider
Backoffice facility management, paul.schulte@nos.nl.

Wat we jou bieden

Waarom zou je kiezen voor een carriere bij de NOS? Omdat wij een inspirerende werkplek zijn waar jouw bijdrage het verschil maakt! Werken bij de NOS is interessant, maatschappelijk relevant en ook heel erg leuk. 

Bij ons werken bevlogen collega's die graag leren van en met elkaar, en streven naar kwaliteit in alles wat we doen.

Dit is wat je verder van ons kunt verwachten:

  • een brutomaandsalaris tussen € 3.118 en € 4.757. Dit is conform schaal G van onze cao*. Het salaris hangt af van het aantal jaar ervaring; 

  • daarbovenop ontvang je 8% vakantiegeld, 6% eindejaarsuitkering en een jaarlijkse periodieke groei; 

  • een extra vergoeding voor de bereikbaarheidsdienst als plaatsvervangend security officer; 

  • een jaarcontract voor 36 uur per week, met de intentie dit te verlengen naar onbepaalde tijd, als het jou en ons bevalt; 

  • De mogelijkheid om 1 dag per week thuis te werken; 

  • een goede pensioenregeling, €30,- bruto bijdrage aan je zorgverzekering, fikse korting op je sportschoolabonnement en op de streamingsdienst NLZIET; 

  • ruim 5 weken vakantie; 

  • in ons gebouw kun je gebruik maken van een ontspanningsruimte, een stilteruimte, een afsluitbare kolfkamer en een bedrijfsrestaurant; 

  • een bijdrage in je reiskosten. Een treinstation op loopafstand en een gratis parkeerplek voor de deur; 

  • alle ruimte om je talenten verder te ontplooien! Daarnaast ontvang je een persoonlijk loopbaanbudget. 

    Bij de NOS willen we in zowel onze berichtgeving als in ons personeelsbestand een afspiegeling van de samenleving zijn. Draag jij hier aan bij? Dan willen we graag dat je bij ons komt werken. 

    * link naar de CAO voor het Omroeppersoneel vind je onderaan. 

Waarom wij hier graag werken

Samen voor het beste gaan
Kwaliteit leveren is bij de NOS standaard. Niet alleen vanuit onze missie, ook uit oprechte passie voor het vak. Omdat top altijd nóg beter kan, sta je open voor feedback. Groei jij samen met je collega's mee?

Teamwork uit overtuiging
Bij de NOS werk je met wel héél enthousiaste collega's. Dat enthousiasme omvat ook intensief en gráág samenwerken. Sterker nog je helpt elkaar en je leert van elkaar.

Wie jij zo ongeveer bent 
Wij zoeken een enthousiaste, klantgerichte collega die met plezier werkt in een dynamische omgeving. Jij kunt goed werken aan meerdere projecten tegelijkertijd, weet wat er speelt en voelt je thuis in een hands-on cultuur. 

Wat je meebrengt

  • Minimaal 3 jaar ervaring in een vergelijkbare rol. 

  • Kennis van facilitaire vraagstukken, contract- en budgetbeheer.

  • MBO/HBO werk en denkniveau.

  • Flexibiliteit: bij calamiteiten ben je bereid om buiten kantooruren in te springen (de NOS is 24/7 actief). Daarnaast draai je bereikbaarheidsdiensten als plaatsvervangend security officer. 

  • Verantwoordelijkheidsgevoel, je werkt accuraat en bent sterk in administratie. 

  • Samenwerken: Je werkt goed samen met anderen en draagt bij aan het gezamenlijke resultaat. 

  • Efficiëntie: Je weet doelstellingen om te zetten in concrete, efficiënte resultaten. 

  • Stressbestendig: Jij blijft kalm en effectief werken, zelfs onder druk.

Dit is een hele lijst. Mocht je nog niet aan alle punten voldoen, maar wil je jezelf daarin ontwikkelen, laat dan ook van je horen! 

NOS is er voor alle mensen in Nederland. Daarom willen we midden in de samenleving staan. Diversiteit in onze organisatie is dan ook van groot belang. Die diversiteit willen we optimaal de ruimte geven. Daarom streven we naar een inclusieve cultuur in de organisatie. Als jij hieraan kunt bijdragen, op welke manier dan ook, nodigen we je van harte uit om te reageren.

Hebben we het over jou? Reageer!

Zin om bij ons aan de slag te gaan als facilitair coördinator? Reageer dan via de solliciteerknop, beantwoord onze vragen en upload je cv + motivatiebrief. Als je solliciteert en we zien aansluiting, gaan we graag met je in gesprek. 

Ons sollicitatieproces bestaat uit twee sollicitatiegesprekken en een aanbodgesprek.

Solliciteren kan tot en met 20 januari 2025.
Je ontvangt van ons een reactie op 23 januari 2025.
De eerste gesprekken vinden plaats op 31 januari 2025.
Vervolggesprekken vinden plaats op 6 februari 2025

Als je nog inhoudelijke vragen hebt over deze vacature, neem dan contact op met Paul Schulte, teamleider
Backoffice facility management, paul.schulte@nos.nl. Heb je vragen over de sollicitatieprocedure, mail dan met: Gizem Besorak, personeelsadviseur, Gizem.Besorak@nos.nl.

Reageer alsjeblieft via onderstaande solliciteerknop. Anders kunnen we je sollicitatie helaas niet in behandeling nemen.

Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld.